警號

想了很久

也不知道該用那個標題

因為心情很復雜

沮喪、傷心、冇哂自信

定還是…..

醒覺、下定决心、的起心肝???

事緣是……

張師奶和張生拍拖行街街

迎面見到一位已有六、七年沒見的"朋友"

話雖"朋友", 其實是我們初搬來常常幫襯的外賣店老闆已

他一眼已認得張生, 並訴說著近況

突然他看看我並問: “這位是……?"

(張師奶當時已心知不妙!)

張生說: “是張師奶啊!"

他的第一個反應竟然是"吓?" 了一聲

然後張師奶無奈地打圓場說: “是的, 我胖了很多啊!"

(但其實眼淚卻在心裏流呀流…….)

原本正和張生週圍揾食

當堂也倒了胃口

嘴也扁了

張生不停安慰

不是叫我努力減肥

而是說愛我有肉地

問你嘔未???

🙂

my yahoo! blog:

http://blog.yahoo.com/_5BSXQGPC6S4EDK5EI5N2XUEAXQ/articles/134960/index?bb=0

6 thoughts on “警號

  1. 張師奶,
    雖然我唔知你以前既身型有幾標準, 但身為2女之母既你, 我覺得一D都唔肥喎, 好似張生話齋, 仲有D可愛tim, 所以唔需要太介意既.
    最最最重要既就係……….張生buy呀, 哈哈.

發表留言