又有新攪作

>>>>>>>>>>> 接 yahoo! blog

話短期內都教唔到喎

唔係呀化??

人地老外對中國舞一竅不通   要相當時間去練啊!!

就係咁……

張師奶又掛個勇字响身

去教呢班老外跳中國舞嘞

至厲害既係

舞蹈編排都係出自我既手筆

真係講都冇人信

尤其係我老媽老爸

一向都知我冇咩音樂天份  

節奏感係零

跳舞就更加尤如打功夫

所以當成講佢地聽我去教跳舞

佢地當堂噴飯啦直頭

真係多謝支持呀

不過最大既"強心針"都係來自小姐們

問佢地我跳得好唔好睇

一個直接話唔好睇

另一個話:   唔…..好似有個肥人跳梗舞咁囉….

哇!!  真係好感動…..囉!!!!

anyway…..

我呢d食腦既人

貢有食力

我唔認為會難得到我既

見招拆招

我自有我辦法

因為……

多得世上有 you tube!!!!

ha ha!!!!

有關網誌<又有新攪作>上半部份, 請 click 入以下連結:

http://blog.yahoo.com/_5BSXQGPC6S4EDK5EI5N2XUEAXQ/articles/123380/index?bb=0

 

2 thoughts on “又有新攪作

  1. 呵呵…張師奶, 真係無野係難到妳喎, 佩服妳既勇氣.
    加油呀, 妳可能會將無可能變成有可能架.

發表留言